søndag den 15. juni 2014

Sommerferie

Min sommerferie i Ungarn 2011

Jeg var i Ungarn sammen med min mormor og morfar i en by der hedder Tamasi. Vi var 140 kilometer fra Budapest som er hovedstaden i Ungarn 

Min mormor og morfar har været i Ungarn lige siden jeg var ca. 5 år, men det er første gang jeg er dernede.
Vi kørte i bil dertil der er om 1550 kilometer vi tog en overnatning i Tyskland. Næste dag kørte vi igennem Polen, Slovakiet, Tjekkiet og så kom vi til Ungarn Vi var i Ungarn i 19 dage. Vi havde lejet et sommerhus, ved noget der hedder Tamasi Termálfürdó som er et stort badeland med Bassiner både inddørs og udendørs vi var henne næsten hverdag og jeg fik en is hverdag. Vi var ude at spise hverdag







 Ballontonsøen










Et spændende hesteshow


   
                              
En smuk solnedgang









Ingen kommentarer:

Send en kommentar